Jak ćwiczyć, aby schudnąć?

0
191
Ćwiczenia na odchudzanie
fot. Pixabay.com

Wiele z nas marzy o szybkiej utracie zbędnych kilogramów. Prawda jest jednak taka, że bez naszego zaangażowania i odpowiedniego wysiłku, nie będziemy w stanie zrzucić wagi. Zdrowa, zrównoważona dieta to jedno. Ale do odchudzania warto również wykorzystać odpowiednie ćwiczenia. Jakie? Zapraszamy do lektury!

Przeczytaj też: https://spragnienilata.pl/cwiczenia-na-odchudzanie/

Najlepsze ćwiczenia odchudzające

Jest wiele rodzajów aktywności fizycznej, które pomogą nam schudnąć. Wystarczy tylko wybrać tę, która będzie dla nas odpowiednia, gdy chcemy zrzucić na wadze. Odpowiednia to znaczy dostosowana do kondycji naszego organizmu, ale również taka, którą naprawdę polubimy. Nie ma nic gorszego niż zmuszanie się do ćwiczeń fizycznych. Tylko jeśli będą dla nas komfortowe, mamy szansę na zrzucenie wagi. Jakie typy aktywności więc polecamy? Oto najważniejsze z nich:

  • Chodzenie – wygodny i łatwy sposób na zrzucenie wagi, będzie idealny dla osób początkujących. Naukowcy twierdzą, że aby utrzymać dobre zdrowie codziennie powinniśmy zrobić minimum 10 tysięcy kroków. Zacznij jednak od 30-40 minutowych spacerów tygodniowo i sam sprawdź, jaką to zrobi różnicę w Twoim życiu.
  • Bieganie  – to nie sport dla każdego, bardzo obciąża stawy. Jeśli jednak nie sprawiają ci one problemów, możesz wybrać bieganie jako sposób na schudnięcie. Na początek wystarczy 20-30 minut 3 lub 4 razy w tygodniu.
  • Rower – jeden z najlepszych sposobów na zrzucenie wagi. Niezależnie od tego, czy ćwiczysz na rowerze na siłowni czy jeździsz rowerem na świeżym powietrzu, pozbywasz się zbędnych kalorii. To idealne rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i osób zaawansowanych.

Inne aktywności, które pomogą Ci schudnąć

Wśród aktywności, na jakie należy zwrócić uwagę, jeśli chcemy schudnąć, jest pływanie. Nie jest to sport dla każdego. Nie każdy umie pływać. Jednak odchudzanie może być również motywacją do tego, żeby się w końcu nauczyć. 60 minut pływania 3 razy w tygodniu likwiduje tkankę tłuszczową, poprawia elastyczność ciała, wzmacnia krążenie. Pływanie znacznie mniej obciąża stawy w porównaniu na przykład z bieganiem, warto więc rozważyć tę dyscyplinę sportu, jeśli bolą nas stawy.

Innym rodzajem aktywności, który możemy rozważyć jest joga. Choć na pierwszy rzut oka nie przypomina ona wysiłkowych ćwiczeń fizycznych, które mogą wiązać się ze spalaniem tkanki tłuszczowej, joga naprawdę pomaga schudnąć. Poza tym poprawia wydolność naszego organizmu, wzmacnia kondycję, regeneruje mózg i pomaga się zrelaksować. Naprawdę warto więc po nią sięgnąć.

Zobacz też: http://dlakobiet24.pl/najwazniejsze-zasady-diety-paleo/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here